czwartek, 25 października 2012

Welcome

 Siemon :D


 Tak  więc zaczynamy bloggować. Pierwszy post. padło na mnie. Zaczynam. Przedstawię siebie, i w ogóle XD

 Mam na imię Kasia. Pochodzę z małego miasta Drzewicy. Mam 13 lat. Umiem to powiedzieć po polsku, angielsku i niemiecku  i tak uczę się tych trzech języków. Moim hobby jest głównie sport. Trenuje kajakarstwo górskie od 7 lat. Lubię grać w siatkówkę, piłkę nożna, a także biegać na długie dystanse. :-)

 Do tego śpiewam, rysuje, i uczę się grać na gitarze XD. Z charakteru jestem okropna. Lubię być miła dla osób, które lubię, które są miłe. Nie cierpię jeśli ktoś nie toleruje tego jaka jestem.  Co jeszcze o mnie? Hm.. Myślę, ze moje życie poznacie dokładniej w kolejnych postach. ;]


 Taka tam ja na kajaczku <3



Pozdrawiam Caathe. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz